fredag den 20. juli 2012

Lyserøde valmuer

Hej vil da lige vise et par billeder af mine lyserøde valmuer som jeg troede udeblev i år de er altså bare lidt senere end de mørke som jeg før har vist.

Den mørke og jeg har mange frø..

Og så den lyserøde der er lidt forskel på hvor fyldte de er, men denne står lidt for sig selv og er meget fyldt så den vil jeg holde  frøene særskilt fra.





Og insekterne holder meget af dem der en summen og gøren ved i dem.





Og af den kommer der også en del frø til udbud i blogland..

God dag til alle.




4 kommentarer:

  1. Valmuer er så smukke og alle de farver der findes.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
  2. Fine valmuer du har. På Samsø hedder den buskede lyserøde valmue polsk valmue. Jeg ved ikke hvorfor.

    SvarSlet
  3. Hold nu lige op Helle, de er jo totalt skønne dine Valmuer :-D
    Altså indtil for få år siden vidste jeg ikke, at der fandtes så mange forskellige Valmuer. Jeg er helt vild med de fyldte, de er bare så smukke. Også er jeg også vild med deres frøstande. De er fantastiske i dekorationer.
    Dejligt man kan blive lidt klogere på sine gamle dage ;-D

    Marianne.

    SvarSlet
  4. Meget flotte! Især er jeg forelsket i den mørke du har øverst.
    Fantastisk så mange forskellige valmuer man kan få!

    SvarSlet