mandag den 14. maj 2012

Have besøg i dalby.

Sørme om jeg ikke fik lokket min kære mand med ud opg se have( det var jo mors dag som han sagde)
Dejlig landbohave med masse af luft.







Og et vidunderligt victoriansk drivhus de havde fået lavet, for 4 år siden.

Og sørme om ikke selv fru Friis også skulle se have, altid dejligt og møde andre blogger i.r.l

Dejlig dag  og idag mandag har jeg selv arrangeret en havetur, som foregår på Skamling men derom senere.Men håber der kommer nogle selv om der bliver lovet dårlig vejr, det er ikke særlig flink vejrguden er lige for tiden.



2 kommentarer:

  1. Halløjsa! Altid sjovt at se de samme billeder gennem en anden linse, men der er noget der forstyrrer på det sidste billede... ;o)
    Rigtig god tur idag (igen), husk den varme trøje så du ikke skal hjem før tid! :o)

    SvarSlet
  2. Det er en fin have I har besøgt du og fru Friis. Jeg glemte at kommenteret drivhuset, så det gør jeg lige her. Det ser godt nok flot ud, det var lige sådan et man kunne ønske sig :o)

    SvarSlet